Söylediklerimi İşitin Lütfen - CHARLES C. FINN



Söylediklerimi İşitin Lütfen - CHARLES C. FINN
Bana aldırmayın! Yüzüm bir maskedir
Sizi aldatmasın.
Binlerce maskem var, çıkarmaya korktuğum.
Ve, hiçbiri ben değilim.
Olmadığını göstermek ikinci doğam oldu
 "Kendinden emin biri" dersiniz,
Sanki güllük gülistanlık benim için herşey...
Adım güven belirtir,
Ve
Oyunumun adı "Ağırbaşlılıktır"
İçimde ve dışımda denizler sakin
Herşeyin kumandanı ben...
Kimseye gereksinme duymayan ben...
Fakat, inanmayın bana, lütfen
Herşey dışta düzgün ve cilalı
Hiç yıpranmayan, herzaman saklayan
O maske!
Altta ne güven ne rahatlık
Altta,
Karışıklık, korku ve yalnızlık içinde bocalayan
Gerçek ben!...
Ama saklarım bu gerçeği savunuculukla
Kimsenin bilmesini istemem...
Zayıf taraflarımı düşündükçe,
Titrer ve sararırım...
Ya başkaları görürse iç dünyamı
Gerçek ben ve yalnızlığımı
İşte, maskemi onun için takarım
Onun için arkalarına saklanacak
Maskeler yaratırım...
Onlar,
Gösterişte kullanabileceğim parlatılmış yüzlerim
Beni korur, bakan gözlerden...
Beni olduğum gibi kabul edecek,
Sevecek bakışlar bulamazsam
Solacak, kuruyacak gerçek ben
Ve
Ben bunu biliyorum
Beni kendi maskelerimden kurtaracak
Kurduğum hapishaneden çıkaracak
Diktiğim engellerden aşıracak,
Beni seven, beni anlayan
Bakışlar olacak bana,
"Sen değerlisin" diyecek,
"Maskesizken, daha bir insansın"
"Daha yakın, daha bir dostsun"
Diyecek bir bakışa muhtacım...




Yorumlar